Oligarch eżiljat #VladimirGusinsky u l-ftehim "speċjali" tiegħu #Kremlin

| Settembru 23, 2019

Ħafna jaraw lil Vladimir Gusinsky bħala vittma - raġel imġiegħel joħroġ għat-twemmin liberali u s-saħħa tiegħu biex iqum quddiem Vladimir Putin u l-akkwisti tiegħu. Imma oħrajn jemmnu li huwa 'l bogħod mill-verità. Xi wħud jgħidu li Gusinsky għadu "milqugħ" fil-Kremlin - fil-fatt, huwa għamel mijiet ta 'miljuni ta' dollari minn dan l-"arranġament cosy", jikteb Phillip Braund.

Gusinsky u l-ex sieħeb fin-negozju Konstantin Kagalovsky reċentement ħabtu fil-High Court f'Londra f'tilwima fuq stazzjon tat-televiżjoni Ukrain, TVi.

Wara s-seduta, Kagalovsky qal: "Kulħadd jaħseb li Goose - kif hu magħruf - huwa raġel imbeżża 'ġirja mill-Kremlin.

"Well, xejn ma jista 'jkun aktar mill-verità.

"Huwa għandu x'jaqsam mal-Kremlin - xi ħaġa li ftaħar lili dwaru - li ppermettilu jagħmel fortuna barra milli jforni programmi tat-televiżjoni lill-istazzjonijiet Russi għal bosta snin.

"Qatt ma għajjien li jgħidli dwar il-ftehim speċjali tiegħu mal-Kremlin.

"Min iffirma l-ftehim u kif kien ifisser li kien se jkollu joqgħod 'il bogħod mill-politika lura d-dar.

"Sejjaħlu l-ftehim tiegħu man-naħa ta 'Moska" u qal li ġie ffirmat mill-Federazzjoni Russa, Gazprom u Gazprom Media.

"U, kull meta tkellem dwar Putin, huwa rarament sejjaħlu b'ismu - normalment kien Big Boss dan u Big Boss dak".

"Huwa insista li kellu relazzjoni speċjali ma 'Moska, imma jien mhux ċert.

"Naħseb li kienu miegħu fuq ganċ u kienu jdoqq miegħu.

"Gusinsky għall-pubbliku huwa vittma politika u ghadu ta 'Putin.

"Madankollu, hija prattika KGB tipika li tagħmel għedewwa miftuħa f'aġent moħbi ta 'influwenza.

"Niftakar miegħu li qaluli li qabel ma jmur jorqod bil-lejl, huwa kiteb lista ta 'nies li kien jobgħod u żammha mal-komodina tiegħu.

"Tkun sorpriż li kien fil-lista tiegħu."

Wara li waqa 'mal-President Putin li ġie installat ġdid, Gusinsky ħalla r-Russja f'2000.

Kien qed jitniżża 'fil-Ħabs famuża Butyrka f'Moska ċentrali b'akkużi ta' "privatizzazzjoni illegali", meta kien avviċinat mill-Ministru għall-Istampa Mikhail Lesin biex ibiegħ il-kumpanija "Il-biċċa l-kbira tal-midja" tiegħu lil Gazprom.

Bi tpattija, Lesin wiegħed lil Gusinsky li ser jagħlaq il-każ kontrih.

Gusinsky qabel, u tlett ijiem wara kien meħlus, u telaq mill-pajjiż għal Spanja.

L-ewwelnett, permezz tal-qrati Spanjoli r-Russi rnexxielhom jiġu arrestati Gusinsky iżda wara t-tentattivi biex jiġi estradit fallew.

Meta r-Russi talbu mill-ġdid hu kien ħarab lejn l-Iżrael.

Iktar tard, Gusinsky kiseb passaport Spanjol billi ddikjara li kien Lhudi Sephardi - Sephardi tfisser Spanjol jew Ispanjol.

Huwa għandu wkoll passaport Iżraeljan u bħalissa jgħix St Moritz fl-Iżvizzera.

Sentejn wara, hekk kif l-issa msejjaħ Gazprom-Media kien qed jixtri l-ishma finali fil-kanali tiegħu, Gusinsky laħaq ftehim ieħor mal-Kremlin - patt li huwa kkonferma minn Putin.

Gusinsky se jsejjaħlu "l-ftehim li ma jistax jitwettaq" - ftehim li jiggarantixxi kummissjonijiet u flus bla tmiem għad-drammi tiegħu.

Min-naħa l-oħra, il-kuntratt żamm ukoll lil Gusinsky milli jieħu vantaġġ minn deċiżjoni meħuda favur il-Qorti Ewropea tad-Drittijiet tal-Bniedem fi Strasburgu.

Il-KEDB iddeċidiet li [Gusinsky] seta 'jiġri wara l-assi barranin ta' Gazprom f'azzjoni ċivili.

Huwa qal li "b'mod ċiniku" uża d-deċiżjoni biex jiftaħ in-negozjati mal-Kremlin.

Bil-“ftehim li ma jitfaċċax” sod fil-but ta 'wara, il-New Media Distribution Company (NMDC) ta' Gusinsky pproduċiet aktar minn episodji oriġinali ta '3,000 u telgħet numru ta' premji tul it-triq.

Ħafna programmi huma favoriti sodi mat-telespettaturi Russi - "Aġent tas-Sigurtà Nazzjonali", "Il-Gwerra ta 'Cops", "Sigrieti ta' Investigazzjoni" kollha laħqu udjenzi ta 'miljuni.

B’kollox, huwa qal li l-kumpaniji ta ’Gusinsky jipprovdu XNUMx% tal-kontenut għat-televiżjoni Russa.

Madankollu, ġurnalisti investigattivi rinomati Ilya Rozhdestvensky u Roman Badanin, li kitbu għall-Proekt [Proġett] tal-Midja, kixfu l-fatt li l-produttur tal-kontenut Panorama għamel kull show "Sigrieti ta 'Investigazzjoni" għal madwar $ 125,000.

Iżda l-istazzjonijiet tat-TV Russi kienu qed jixtruhom bid-doppju ta 'dak il-prezz - jagħmlu l-midja ta' Gusinsky b'imperjosi ta 'profitti ta' aktar minn $ 500 miljun minn 2000.

U xi nies issa qed jissuġġerixxu, minħabba l-aġent ta 'influwenza Russu tiegħu barra mill-pajjiż, li Gusinsky għandu jkun irreġistrat fl-Amerika taħt l-Att ta' Reġistrazzjoni ta 'Aġenti Barranin tiegħu (FARA).

Il-FARA ġie introdott fix-1940s biex iwaqqaf il-propaganda nazista tinfirex fl-Istati Uniti.

F’ħin minnhom l-aġenzija tal-aħbarijiet Sovjetika TASS u l-gazzetti Izvestia u Pravda ġew irreġistrati bħala aġenti.

Xandar Russia Today ġiet irreġistrata iżda riedet eżenzjoni.

Kienet ħerqana li tiżvela l-finanzi tagħha, il-membri tal-bord u turi evidenza ta 'indipendenza editorjali.

Issa rreġistra.

Minn meta FARA ġiet introdotta l-kumpaniji Russi 221 ġew irreġistrati bħala aġenziji tal-gvern barranin.

© Daisy Dog Media

kummenti

Kummenti tal-Facebook

Tags: , , , , , , , , ,

kategorija: Frontpage, Kriminalità, Politics, Russja

Kummenti huma magħluqa.